الاثنين، 27 مايو 2013




الزوج هو رب البيت يعنى القائد يعنى الرئيس الى ربنا ايداله القوامه على المرأه

انما مش معنى انك قائد او انك انتى الى بتشتغل وبتجيب الفلوس
يبقى انا ما ليش لزمه فى البيت نوووووووووووووووووووووو يا مى دير
انا القائم بأعمال رئيس البيت وحضرتك مش موجود

ووزير الماليه والاقتصاد فى البيت

ورئيسة القوى العامله فى البيت
والشعب الكادح الى طلعان عينه فى نفس الوقت

ووزيرة الخدمه الاجتماعيه بما انى حلالة المشاكل الى بتحصل بنا وبين كل الاطراف الاخرى الى هما الاهل

وزيرة الاعلام وده لترفيهى عنكم بخفة دمى المتناهيه اللا معقوله وكمان انوثتى الطاغيه

ومسئوليه السياحه
ايه هتنكر مش مره شعرى اصفر اجنبيه ومره رابطة دماغى من بولاق الدكرور وطبعا

و زيرة والتخطيط لانى طول الوقت بخطط لمستقبلنا
وخططت للمصايف ايه هتنكر

وطبعا وزيرة التموين مش انا الى بأكلكم وبشترى الاكل واطبخه ولا حضرتك شايف حاجه تانيه (اى كلمه هجووعكم اسبوع )

وطبعا وزيرة الشباب لانى انا هفضل شباب على طول وانت الى هتعجز لانى عمرى ما هعدى ال25

واخيراا وليس اخيرا انا رئيسة الوزراء لانى ببساطه انا ماما والكل فى الكل والولاء الأول والأخير لماما طبعا

شوفت يا ريس انت ليك الرياسه طبعا ...انما انا ليا كل حاجه
لينا ولا مالناش يا بنات D:D"

Roaa

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق